Előfordulhat, hogy a kiszállítás napján a vásárló által választott termék valamely okból nem található meg a kiszolgáló áruház eladóterében. Erre az esetre, a rendelés összeállítása során eldöntheted, hogy szeretnéd-e, hogy a Tesco a kiválasztott termék helyett helyettesítő terméket ajánljon fel. Ezen igényedet a rendelés összeállításakor az egyes termékekre külön-külön, de a rendelés egészére tekintettel is jelezheted. Amennyiben a módunkban áll az általad kiválasztott termék helyett helyettesítő terméke(ke)t küldeni, úgy azt, azokat az átvétel napján a kiszállítást megelőzően elektronikus úton megküldött szállítólevél legelején listázzuk a pontos mennyiség, egységár és az átvétel napján érvényes ár feltüntetésével, úgy, hogy lehetőséged legyen a kiválasztott és a helyettesítő terméket összehasonlítani még az átvétel előtt.
Mi történik akkor, ha egy kiválasztott termék az átvétel napján nem elérhető a kiszolgáló áruház eladóterében?
Közzétéve 27 május, 2024Frissítve 29 április, 2025
Súgó és GYIK
Keress Tudástárunkban!
Például hogyan frissíthetem a címemet?
Látogass el a tesco.hu/kapcsolat oldalra. Lépj kapcsolatba velünk oldal