Ha eltávolítasz egy kupont vagy utalványt a rendelés elküldése előtt, később megtalálhatod a beváltható kuponjaid vagy utalványaid között a Kosárösszesítő oldalon.
Ha nem küldöd el a rendelést, de egy kupont vagy utalványt már hozzáadtál a rendelésedhez, annak állapota „Felhasználva”-ra változik a Clubcard alkalmazásban. Ezt a kupont vagy utalványt később már nem tudod újra felhasználni.
Ha szeretnéd visszakapni a kupont, hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 80 222 333-as számon, ahol kollégáink szívesen segítenek. A kupon értékét e-kuponként írjuk jóvá az online Tesco fiókodban, az utalványokat pedig visszaváltjuk Clubcard pontokra.
A visszaigazolt rendelésedet egyszerűen lemondhatod a Tesco fiókodban. Ehhez jelentkezz be, és kattints a „Rendeléseim” menüpontra, vagy használd a Tesco Online alkalmazást. Telefonon is fordulhatsz hozzánk segítségért, a +36 80 222 333-as számon minden nap 8:00 és 23:00 között állunk a rendelkezésedre.